lewarek skrzyni biegów nie wyskakuje ze wstecznego w górę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • panek
    Classic
    • 2008
    • 35

    lewarek skrzyni biegów nie wyskakuje ze wstecznego w górę

    Zamieszczone przez lec
    to jest to IMO sztuka dla sztuki
    Powiem Ci tyle Lec, właśnie to jest sztuka...pozytywnie zainteresować i wykorzystać potencjał wszystkich skupionych bezpośrednio i pośrednio bądź co bądź wokół właśnie klubu motoryzacyjnego (technicznego) jakim jest OCP, po jednej stronie są tacy wspaniali i piszący mnóstwo ciekawych i wnoszących postów (chodzące VAG-comy normalnie :-) ) ale jednocześnie nieaktywnych poza elcedekiem i chwała im za to, że są, a z drugiej strony są osoby skupione wokół życia pozaforumowego OCP (gabinet cieni :P ) wnoszące takie proste, ludzkie odczucia i emocje....radość, zaufanie (które Ci nie wystarcza) itd . Reszta klasyfikuje się pomiędzy tymi biegunami w odpowiednim miejscu i tak jest i będzie.
    Lec, tak naprawdę powiedz mi co byś chciał tutaj zmienić,... bo moim zdaniem "zielona banda" jest głównie tworzona i oparta właśnie na tym pieprzonym zaufaniu i relacjach międzyludzkich. To mało?
    Rozważ założenie, że pomimo faktu 1-postu zostaje przyjęta z jakiegoś tam kosmicznego ;-) powodu pewna osoba do OCPT zacznie się powoli interesować i wdrażać w forum techniczne w stopniu, który nawet by nie przypuszczała, że on nastąpi...nawet jakby dowiedziała się ta osoba co to jest notaluf po 2 miesiącach i cieszyła się niesamowicie w związku z tym... Czy to ma sens?

    Chyba, że chcesz stworzyć naprawdę elitarne, mocno osadzone w realiach motoryzacyjno - forumowych i ociekających wiedzą grono...i w dodatku wszyscy się kochają i są wspaniali :roll:

    Nie bądźmy technokratami bo zejdziemy na psy!

    Be free!!!
    "Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzanie czasu między zakrętami"

  • m_s
    Classic
    • 2007
    • 13

    #2
    lewarek skrzyni biegów nie wyskakuje ze wstecznego w górę

    lewarek skrzyni biegów nie wyskakuje ze wstecznego w górę, nie wiem czy nie ma tam jakiejs sprezynki, czy to powazniejszy problem?
    w każdym razie muszę ręcznie przy wyrzucaniu wstechnego podnieść lewarek skrzyni, po czym korzystam z reszty biegów. jak tego nie zrobie, jeżdzi sie normalnie, tylko ze mozna zamiast 1 wrzucic wsteczny

    Komentarz

    • jaro4444
      Rider
      • 2006
      • 508

      #3
      Lewarek działa na linki, a linki przy skrzyni mają regulację długości. Górna linka odpowiada za ruch góra-dół, dolna za ruchy na boki (albo odwrotnie nie chce mi się iśc do samochodu by sprawdzić). Przy wrzucaniu wstecznego masz z boku taki ślizg, za który wchodzi wypust dźwigni i w Twoim wypadku nie chce wyskoczyć.
      Jeśli na luzie masz lewarek pionowo w kierunku przód-tył ale odchylony z stronę kierowcy to popuszczasz o jeden ząbek linkę odpowiedzialną za ruchy na boki. Jeśli znów stoi pionowo w płaszczyźnie na boki a w płaszczyźnie symetrii samochodu pochyla się przód lub tył to musisz wydłużyć-skrócić drugą linkę. Regulacja linek jest przy skrzyni biegów takimi czarnymi plastikami. Chwytasz obudowowę ze sprzężyną jedną ręką, drugą za linkę i ściskasz sprężynę. Masz wóczas możliwość regulacji linki - z wyczuciem wysuwasz (wsuwasz) kciukiem ją o jeden ząbek i zwalniasz sprężynę co powoduje zamknięcie zamka linki.
      Tak aż do skutku 8)
      Powodzenia (pierwszy raz pewnie stracisz 1 i R, albo 5 lub biegi parzyste (nieparzyste). Wqur.... się ale po 20 min ustawiasz z zamkniętymi oczami każdą skrzynię z linkami :diabelski_usmiech
      Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

      Komentarz

      • m_s
        Classic
        • 2007
        • 13

        #4
        ciekawe rzeczy piszesz, wszystko by bylo ok, tylko ze lewarek na luzie jest idealnie pionowo, nie odchyla sie w zadna strone. ale musze sprawdzic z tym ślizgiem. podejrzewam ze w tym moze tkwic przyczyna...

        Komentarz

        • jaro4444
          Rider
          • 2006
          • 508

          #5
          Jeśli jest jak piszesz to trzeba go minimalnie do tyłu ochylić albo w prawą stronę (możliwe, że dwa te kierunki na raz). Wtedy będzie wyskakiwał ze ślizgu i 1 będzie wchodzić poprawnie. Dokładnie widac to jak zdejmiesz mieszek z ramką od lewarka zmiany biegów. To naprawdę chwilka roboty jak pojmiesz o co chodzi.
          Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

          Komentarz

          • m_s
            Classic
            • 2007
            • 13

            #6
            ok, dzis zabieram się za robotę, zobaczymy co z tego wyjdzie 8)

            Komentarz

            Pracuję...